Paznokcie OMBRE.

Cześć!


Tu Wiola :). 


Tym razem na naszym blogu pojawia się filmik krok po kroku, gdzie pokazuję Wam jak wykonać manicure hybrydowy.

Wiosną zawsze królują żywe, 'świeże' kolory. Dlatego też, użyłam ostatnio bardzo lubianego Semilaca 008 "Intensive Pink". Jest on dla mnie też zapowiedzią sezonu letniego gdzie ostre, neonowe kolory wiodą prym :).

Pokażę wam również, jak wykonać bardzo proste cieniowanie czyli Ombre, które zalało instagram i youtube z każdej strony ;).  Wcale nie jest to takie trudne jak się wydaje, wystarczą do tego dwa kolory, prócz 008 dobrałam Semilac 034 Mardi Gras, który jest odrobinę ciemniejszy.

Nie musicie wybierać tych samych kolorów. Technika ta sprawdzi się z każdym innym.

Zdradzę wam również w tym filmiku jak piłuję paznokcie, wycinam skórki i po co mi o ta szczoteczka:


Kupiona przez Olę za jakieś śmieszne pieniądze, na aliexpress. Szczotka, która miała być do podkładu nie spodobała się Oli i teraz idealnie sprawdza się u mnie :). Wcale nie do celów makijażowych ;). 





Dajcie znać jak wam się podobał filmik :) !

Buziaki,
WIOLA :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nail Heart Makeup , Blogger