Recenzje co wtorek! MARC JACOBS 2 paletki cieni grzechu warte?


- Cześć mam na imię Ola i jestem anonimową cienioholiczką....

- Cześć Ola! Odpowiadają wszyscy w pokoju, siedzący w kółku. 

Tak właśnie wyobrażam sobie spotkanie AC, czyli Anonimowych Cienioholików, które mam wrażenie ma prawo bytu w dzisiejszych czasach. 

Jeśli tak jak ja macie tendencje do wydawania ostatnich pieniędzy na cienie do powiek, to powiem tylko jedno. WITAM W KLUBIE.

Zapewne doświadczyliście tego uczucia 'motylków w brzuchu', ludzie mówią, że czuje się to podczas zakochania. 

Zatem ja zakochuję się bardzo często! 

Ale w cieniach. ;)

Moja pierwsza recenzja kosmetyczna musiała zatem dotyczyć właśnie tego magicznego wynalazku, jakim są cienie do powiek. 

Na ruszt wrzucam aż dwie paletki które mają w sobie aż 7 cieni marki dostępnej na wyłączność w Sephora MARC JACOBS



Te dwie paletki mają typowo dzienne kolory, każdy znajdzie coś dla siebie.

< Paletka  206 'The Lolita' idealne rozwiązanie dla osób lubiących chłodne odcienie brązu. Przeważają w niej jasne odcienie (aż 4/7), 3 maty, 3 satyny i 1 opalizujący na różowo jasny cień, który skradł moje serce.

 Paletka 212 'The Dreamer' >
To jest to co tygryski lubią najbardziej. Przynajmniej ja. Kolory idealne dla błękitnych oczu, w szczególności obłędna opalizująca na złoto pomarańczowa 'cudowność'. Tak zakochałam się w niej!
3 maty, 3 satyny, 1 opalizujący <3
I jak to jej nie kochać.



212 The Dreamer  

Krycie cieni: 5/5
Trwałość*: 5/5
Konsystencja: 6/5 <3




206 The Lolita 

Krycie cieni: 5/5
Trwałość* 4/5 (niestety ciemny cień po paru godzinach wytraca kolor)
Konsystencja: 5/5 



Cena: 259zł / do zakupienia na SEPHORA.PL


*trwałość : testowane na bazie Color Tattoo Maybeline Cream.

Znacie kosmetyki marki Marc Jacobs?

Jeśli tak dajcie znać, co jeszcze warto u nich kupić :).



Buziaki! 

OLA <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nail Heart Makeup , Blogger